Ajm

piątek, 1 lutego 2013

Serduszkowe Candy Decoupage


Mała niespodzianka .... Jest Candy z Sercowym akcentem :) Nagrodą jest puzderko na biżuterię :) 
Serducho zdobione decoupage . Ale żeby było więcej frajdy i satysfakcji same możecie wybrać / zaprojektować wzór , który specjalnie dla zwycięzcy wykonam . 
Do wyboru daję Wam  6 opcji. 
Mam nadzieję że zabawa sprawi Wam frajdę :) 
Życzę powodzenia ... START 



Zakończenie 13.02.2013r o północy . Losowanie ......14.02.2013r. - Oczywiście :))))))))


warunki candy :
BLOG
  • - pozostawić komentarz + info. iż chcesz uczestniczyć w zabawie 
  • - wkleić Candy banerek na swojego bloga
  • - zostać obserwatorem tego bloga  
  • - czekać na wyniki i nagrodę ;)

FACEBOOK

  • - polubić pracownia Ajm na FB
  • - pozostawic komentarz 
  • - udostępnić post z Candy 

37 komentarzy:

  1. Jak najbardziej ustawiam się do serduszka i to chyba jako pierwsza :) Banerek już wklejam :) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. przyłączam się:) śliczne cukierki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym takie puzderko.
    Zapraszam też do mnie mojehokuspokus.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię masę solną i podziwiam tych którzy z niej tworzą :) ....
      Sama słodycz Twoje Aniołeczki i nie mówię teraz o tych z masy :D

      Usuń
  4. o jejku, ale fajne Candy :) normalnie aż mi się zachciało :) zapisuję się z ogromna przyjemnością i czekam na wyniki:)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby nie było, że łatwo mnie się pozbyć... ;)
    oto jest Kasia ;-))) i znów staję w kolejce... przestępując z nóżki na nóżkę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe bez Ciebie to by bie był ten sam blog , jesteś zawsze mile widziana :)

      Usuń
    2. ;-)))

      z dedykacją... dla fanki... niekoniecznie walentynkowo

      http://www.youtube.com/watch?v=cWwg-YSqF_U

      Usuń
    3. jeszcze "łydka" i jestem w niebie hehehe :D dziękuję to jedna z ulubionych :)

      Usuń
  6. mega candy, jednak nie mam bloga, zeby wstawic banerek, a skzoda :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się zapisuję - pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to byłoby szaleństwo gdybym wygrała drugi raz, ale spróbować muszę! :) zgłaszam się zatem! I z niecierpliwością będę czekać na wyniki :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią dopisuje sie do kolejki, banerek na bocznym pasku, podziwiam talent i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you & Iga Eva , very pleased to welcome you :)

    Wszyskim Wam dziękuję za to że jesteście , za miłe słowa , za udział w zabawie i żeby była jasność nie lenie się buduję poduszkowiec ... :D hahahah już niebawem zobaczycie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na zabawę :).

    Z chęcią ustawię się w kolejce :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    motyw nr 6 jest niesamowity i kwiatowy po prostu najładniejszy :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne candy, i super cukieras personalizowany :D szybko się dopisuje ;)
    Pozdrawiam ciepluchno... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne candy! Chętnie ustawię się w kolejeczce:)
    I zapraszam do siebie po słodkości:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne candy:) z przyjemnością dołączę do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń

  18. :) Również się przyłączę, banerek wisi w Zabawach po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnoscią ustawie się w kolejce i zosatnę na dłużej :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję w kolejce! :)
    Banerek na http://kilkascian.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie dołączę do kolejki:)
    dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem chętna na takie słodkości *.*
    Bannerek jets na www.kateclay.blogspot.com :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się do kolejki, banerek wklejony, obserwowanie z przyjemnością włączone i czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dopiero raczkuję w blogowym świecie ale też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na dobry początek próbuję szczęścia wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe candy, dla mnie wygrana byłaby prezentem prawie urodzinowym, czemu nie? ;) Pozdrawiam i rozglądam się po tym pięknym blogu...

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie:) Z miłą chęcią dołączam do zabawy:) Marzy mi się takie serducho, dlatego już zaczynam sobie wyobrażać jak wyglądałoby ono w moich ulubionych kolorkach:) Trzymam kciuki za szczęśliwy los i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały blog, bardzo mi się podoba. Oczywiście zgłaszam się na to słodkie candy. Wszystko pojawiło się u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com :)

    Pozdrawiam i życzę dużo sukcesów :)

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Candy zakończone :) ufffff rano poczynię przygotowania do losowania :) Cieszę się z każdej i każdego z Was :)))))))))))) oooo tak się cieszę :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))........... itd
    a tymczasem zapraszam na stronkę "ILove Candy " tam jeszcze ciepłe słodkości ;)

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684

    OdpowiedzUsuń
  30. Gotowe polubione i udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń