Ajm

czwartek, 7 lutego 2013

Buduję poduszkowca :D

Oto efekty moich ostatnich poczynań , przygotowania do new kolekcji która spędza mi sen z powiek :/
Na początek Jasie , te szyte i te z nadrukami , tamten tydzień upłynął pod hasłem ... Buduję poduszkowca -   widzę zainteresowanie projektami nitro , tymi tradycyjnymi i takimi na zamówienie np. ze zdjęć . Zatem siedziałam kopiowałam , przekształcałam foto na grafiki itd. Brakuje im jeszcze nadruków , logo itp.
Dla ciekawskich w rameczce Ja z Laurką . Słodka ma córuś też na jednym z Jasiów :)
Piszcie , komentujcie , co o tym myślicie ? To dla mnie b.ważne jak Wy odbieracie to co robię .

Słowo na dziś od ajm:
Trova la bellezza dentro di te

czyli:
Dostrzeż piękno w Twoim wnętrzu







4 komentarze:

  1. aż się rozmarzyłam, pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chętnie przytuliła do siebie każdą z tych podusi. Są takie niepowtarzalnie urocze. Np ta z sercem no bajka albo ta w warkocze .Jejku nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa... to o tym była mowa... ;-)))
    Paryska podusia i ta z serduszkiem i jeszcze ta w warkocze... i Wy takie uśmiechnięte w rameczce...To moje nr 1;-))) ale podoba mi się cały projekt... Wyobraziłam sobie blask świec wieczorem... Na pewno jest bardzo nastrojowo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja coś widzę, widzę! ;D ślicznie to wszystko wygląda i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń