Ajm

czwartek, 23 maja 2013

Skandynawia Chic - styl Skandynawski w moim sercu i domu :)


Witam Was Kochani :) 
Bardzo cenię sobie prostotę Skandynawskiego stylu. 
Jednak w moim domu jest przewaga prowansalskiej rustykalności.  
Na razie nie będę tego zmieniać , choć kto wie ...
Styl Skandynawi jest jednak bardzo bliski mojemu ideałowi , przejrzysty i prosty taki...... czysty :)
Zgromadziłam kilka skarbów , i znalazłam odosobniony kącik który będzie cieszył moje oczy . 
Taka mała Skandynawska wyspa w moim domu .

Dziękuję za wszystkie motywujące komentarze i wyróżnienia - przepraszam ale czas nie pozwala mi odpowiedzieć na wszystkie . Pozdrawiam ciepło ze słonecznego lasu :) 









14 komentarzy:

  1. też lubię styl skandynawski za prostotę, przejrzystość i naturalność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, styl skandynawski jest super- tak jak napisałaś- przejrzysty i prosty... ja bym jeszcze dodał- niewymuszony i bez zadecia... bez udawania...
    ideał...

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój styl jest taki hmmmm......bardzo nawet bardziej niż bardzo delikatny a zarazem wyrazisty. Bardzo mi się podoba ta estetyka i elegancja biel połaczona z innymi kolorami delikatności sprawia u ciebie na blogu taki spokój i błogość maggi aż chce sie tutaj u ciebie posiedzieć w ogródku z kawa i ciasteczkiem wśród tych pachnacych kwiatów. MMMMM..........no super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia.Styl jak najbardziej ukochany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wakacyjny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne skarby zgromadziłaś...
    Ja nie umiem sie jednego stylu trzymać... za dużo mi się podoba.. dlatego w moim domu panuje styl.. Kasiny ;-))) duużooo w nim wszystkiego ;-))) ale wszystko ma swoje miejsce ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam z zimnej krainy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne klimatyczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah jak cudownie wakacyjnie mi sie zrobiło od tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam morskie kliamty.

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączyłam do obserwatorów, bo nie mogę Cię zgubić :)
    wpadnij kiedyś do mnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń