Ajm

wtorek, 8 stycznia 2013

Chcę odnawiać stare graty !!! kredensy, drabiny , półki , szkatułki - Wszystko co się da :) KREDENS 1

Odkryłam w sobie zupełnie nową pasję , to genialne uczucie odnowić , przerobić , ozdobić czy udoskonalić jakąś nikomu niepotrzebną staroć . Miałam sporo takich gratów po babci , nadawały się idealnie do zdobycia praktyki , nauczenia się czegoś nowego .... a ponadto były idealne aby stworzyć klimat w Pracowni :)
Szlifierka, opalarka, papier ścierny, nocna lektura tematycznych blogów i do dzieła ....











8 komentarzy:

  1. NO KOCHANIUTKA ALE POSZALAŁAŚ ILE TY PRACY MUSIAŁAS W TO WŁOŻYĆ WIEM BO SAMA JUŻ TAKIE COSIK PRZERABIAŁAM NO PODOBNE.ALE JA POSTARZAŁAM . NO EFEK POWALAJACY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny:) Przerabianie mebli to moja pasja.....kocham oddawać życie starym przedmiotom, a potem cieszyc nimi oczy we własnym domu....Twój kredens jest jak marzenie.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawał świetnej roboty! Efekt imponujący!
    Gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ! a ja właśnie zaczęłam odnawiać stary kredens po teściowej, który przezimował w piwnicy lekko ponad 50 lat, od dawna marzył mi się w mojej kuchni, zeszło prawie 30 lat i z nowym rokiem 2014 wzięłam się za niego. Kiedyś ktoś go potraktował farbą olejną, w wewnątrz jest taki jak ten, czyli niepomalowany. Mój mąż upiera się, aby go zostawić w kolorze naturalnym drewna, a mi się marzy wybielony, postarzany i ozdobiony decupage. Czy możesz wyrazić swoje zdanie? bardzo proszę :) I co zrobić z wnętrzem? A, i muszę dodać, że kuchnia zostanie jakby podzielona, a może wyodrębnione zostaną dwie części jej, jedna z nowoczesnym segmentem w kolorze olchy- kącik pracowniczy, a kredens ja bym wolała biały w jadalni, biały z postarzeniem umbrą.... Co sądzisz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę się powtarzać, ale uwielbiam taki styl mebli, zresztą nie tylko ja, żona również i cała kuchnię mamy taką właśnie bajkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! mam świetny stary kredens marzę o tym,aby go odnowić ale nie mam pojęcia jak zacząć... chciałabym dowiedzieć się co mam robić tak krok po kroku może ktoś podpowie?:)

    OdpowiedzUsuń