Ajm

środa, 6 lutego 2013

Ale wiosną zapachniało,aż normalnie CHCE SIĘ ŻYĆ :)

Witajcie moi drodzy, Blogowiczki i Blogowicze .... i to by było na tyle oficjalnego powitania  :D hehehe
Chcę się z Wami podzielić jakością mojego dzisiejszego dnia ... Był fantastyczny , tyle słońca ...mmmmmmm po prostu super - zapach wiosny unosił się w powietrzu . Nawet pies sąsiadów to dostrzegł i zastygł jak posąg opalając lico :D hahahaha  Napełniło mnie to radością i entuzjazmem , a uwierzcie  że entuzjazm jest mi teraz bardzo potrzebny . Rozpoczęłam tworzenie własnej kolekcji dekoracji domowych, więc projektuję dekoruję rozważam za i przeciw .... itd. Opowiem Wam w kolejnej odsłonie ....

Dziękuję wszystkim nowym uczestnikom Candy i nowym obserwatorom , dziękuję Wasza obecność wiele dla mnie znaczy :)

Moje słowo dla Was na nadchodzące dziś, życzę :
" Żaru słońca w sercu i błękitu nieba w duszy " 



4 komentarze:

  1. A wiesz, że... myślałam o Tobie dziś rano... że jakoś tak cicho się zrobiło ;-)))
    U mnie śniegiem sypnęło z rana... ale optymizm jakoś mnie nie opuszcza wciąż wierzę, że wiosna nadejdzie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wiem gdzie ta wiosna, bo tu gdzie ja jestem to zima w pełni:))) Piękne aniołki robisz. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mojego Zacisza. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też od rana znowu zima - to był tylko promyk wiosny, obietnica że lada chwila zawita , taki prezent imieninowy od natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak im więcej słońca tym lepiej, od razu chce się żyć :) Mam nadzieje że wiosna idzie do nas wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń