Ajm

piątek, 1 marca 2013

Cypiś i Sroki - Mój pierwszy tildowy królik


Ale mam frajdę :)))))) 
Wczoraj uszyłam mojego pierwszego tildowego królika ;)
straszliwie jest nierówny , każda rączka i nóżka inna :D  hahaha , 
a i tak radości co niemiara .....
Ubrałam chłopaka w dresy , żeby miał wygodnie 
- będzie mi pomagał przy dekoracjach na Wielkanoc , bo sama nie dam rady .
Przesłodko na mnie spogląda z parapetu w salonie , 
chyba spodobał się też srokom bo zleciały się do ogródka ....
- .... Mój Ci On nie oddam na podziobanie !!! 




Na imie Mu Cypiś na cześć nowego potomka Pracowni Pod Aniołami :)
I tutaj NEWS !
Wczoraj się narodził , Ów potomek :) 
Kiedy ja w pocie czoła zszywałam Cypisia , mały Cyprian "upocił" swoich rodziców , w drodze na ten świat . Zatem jeśli znacie i sympatyzujecie z Pracownią Pod Aniołami - śpieszcie z gratulacjami :) 

I koniecznie dajcie znać czy mój Cypiś choć troszkę Was zauroczył .


6 komentarzy:

  1. Cudny!!! gratuluję i zarazem zazdroszczę, ja mam dwie lewe ręce do szycia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja to bym nie powiedziała że jest sliczny bo widziałam wiele i moim zdanie on jest CUDNY Aniołku .Nie widac nic krzywego .Ale ten dres oniemiałam .Normalny dresiarz ci wyszedł. EXTRA. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojniaka!! A że być może nieidealny ... cóż tym doskonalszy ;-)))
    Ha ha... ja właśnie na FB do Jowi napisałam coby znać dała KIEDY ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko - u mnie wiosnę w powietrzu czuć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że zauroczył i to jeszcze jak! Wpada w oko ten sympatyczny gość! Czape i imię ma rewelacyjne!
    Pozdrawiam z wiosną:))

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana on jest swietny!!!
    uwielbiam kroliki,
    pod moim domem biegaja zywe, ale takie szyte tez sa urocze...
    pozdrawiam Aga :)))

    OdpowiedzUsuń