Ajm

środa, 30 stycznia 2013

Wyróżnienie no i podziękowania dla Brujita

Od  Brujita  otrzymałam wyróznienie Liebster Blog  , bardzo dziękuję :)
Nie mogłam się zmotywować by udzielić odpowiedzi na te pytania .... zajeło mi to kilka dni , jeszcze trudniejsze okazało się wybranie 11 Waszych blogów ale udało się ..... :)
Zasady:
 Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Moje Odpowiedzi:

- Kawa czy herbata??

Kawa
- Kot czy pies??
Pies
- Nie wyobrażam sobie życia bez...??
....'Nieba":)
- Ulubiona książka/film??
Lubię wiele filmów ... w tej chwili do głowy przychodzi mi "Dobry Rok"
Książka ... mało ostatnio czytam książek , zdecydowanie więcej blogów :D hehe
Jedyna do której wracam to Pismo.Św.  :)
- Moja wymarzona podróż?
Wakacje w winnicy Prowansji albo rejs po Karaibach :))))))
- Spódnica czy spodnie??
...to zależy co lepiej leży :P
- Muzyka w moim życiu jest jak...??
Tlen
- Gdy byłam mała to chciałam...??
..... chyba być księżniczką , piosenkarką , aktorką - nie wiem , nie pamiętam..... a może małpą ciągle łaziłam po drzewach  :D hahaha
- Najtrudniej byłoby mi zrezygnować z...??
....hmmm z wszystkiego można zrezygnować ... nie wiem  - pytanie po co, albo dlaczego ?
- Gdy jest mi smutno to...??
Rozmawiam z  najlepszym Przyjacielem :)
- Moje najpiękniejsze wspomnienie...
To zbyt intymne pytanie :P


teraz moja kolej :)
Pytania niby proste ....a jednak można się z nich zupełnie nowych rzeczy dowiedzieć.... o samym sobie  :D

  1. Apartament czy agroturystyka ?
  2. Monte Cassino czy Krupówki ?
  3. Róża czy lawenda ?
  4. Twój Home styl : shabby chic, skandynawski , kolonialny czy glamour ?
  5. Co Ci w duszy gra ? - czyli ulubiona nutka ( piosenka )
  6. Kocham - określ w trzech innych słowach
  7. Lubię się bo..............
  8. Moja recepta na chandrę to....
  9. Brakuje mi ...
  10. Marzenia ...................................... ( czym są  ? dokończ zdanie , opowiedz o Twoich - jak wolisz :) 
  11. Jestem szczęśliwa bo....

a oto moje nominacje :


6 komentarzy:

  1. Jak tu u Ciebie ładnie ;) Przypadkiem trafiłam ale będę zaglądać regularnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jako dziecko ciągle łaziłam po drzewach i dachach ;-))) i przyznam, ze czasami tęskno mi do tych lat dziecięcej beztroski kiedy największym problelmem było jak wytłumaczyć mamie kolejne nowe już zepsute buciki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia .Należy ci się za całokształt bo cudne rzeczy tworzysz:)
    I dziekuję poraz drugi Ci dzisiaj ale tym razem za wyróżnienie jakim obdarowałaś moje skromne progi. Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo dziękuje za wyróżnienie.
    pozdrawiam serdecznie imienniczke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten twój blog pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń