Ajm

czwartek, 28 lutego 2013

Specjalnie dla Was coś optymistycznego na dziś :)


Bardzo się cieszę z wydarzeń ostatnich dni, dużo dobrego mnie spotkało . 
I choć mam mnóstwo pracy , mało czasu na blogowanie 
i dobę wypełnioną po brzegi - radość w sercu gości :) 
O wszystkim Wam opowiem obiecuję ... a tym czasem ze specjalną dedykacją,
 dla Wszystkich którzy odwiedzają mojego bloga , 
by rozpromienić Wasze twarze i podzielić się moją radością 
- muzyczny upominek :) 

Francuska piosenka o miłości z Kabaretu Olgi Lipińskiej 



3 komentarze:

  1. Coś optymistycznego zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dużo się dzieje ostatnimi czasy... ale na uśmiech zawsze warto znaleźć czas ;-)))
    Ostatnio tak pięknie napisałaś u mnie pod postem, że brakło mi słów aby odpowiedzieć...
    Twój Aniołek czuwa nade mną i... uśmiecha się do mnie co dzień rano i wieczorem przed snem Niektórzy twierdzą, że to nie możliwe bo nie ma usteczek ale...ja tam swoje wiem i... widzę... Uśmiecha się do mnie ;-)))
    uściski ślemy :*

    OdpowiedzUsuń