Ajm

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Czas na trochę historii :)


NARODZINY Pracowni Ajm - Listopad 2011

Przygoda z masą solną rozpoczęła się sielsko i anielsko , projektem pod optymistycznie nastrajającym tytułem :


I TY MOŻESZ ZOSTAĆ ANIOŁEM  :)

(...) Chcę Wam przedstawić kolekcje nieco kiczowatych ,skrzydlatych postaci , które w bardzo dosłowny sposób zobrazują przedstawioną przeze mnie powyżej tezę .
Pomysł narodził się po to by złamać wszelkie stereotypy , w tym celu przedstawiam dość kontrowersyjny wizerunek Anioła w postaci każdego z Nas ... z Was.... 
Chcę przez to powiedzieć , pokazać że każdy ma szansę uświetnić swój byt , czyniąc dobro . 
Zostawiam Was więc z galeryjką która mam nadzieję , odrobinę rozbawi, ale też skłoni do rozważań , bo jak tu nie rozważać nad np. uskrzydlonym Nergalem ( który niebawem zagości w mojej kolekcji ) (...)

Tym oto postem rozpoczęłam redagowanie mojego fan page na FB
http://www.facebook.com/pages/Pracownia-Ajm/182619138493317

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz