Ajm

sobota, 16 marca 2013

Tutorjale - pisanki w kropki :)

Tutoriale - pisanki w kropki 

Bardzo prosty sposób na oryginalne i jakże trendy tej zimo-wiosny ;)  jajka w kropki :)


  • Wystarczy okleić jajko naklejkami kropeczkami - możecie je wyciąć np. z  papierowej  taśmy klejącej lub z samoprzylepnych ścinek po naklejkach Waszych pociech.
  • Zanużyć w wybranym kolorze farbki do pisanek .
  • Po wyschnięciu delikatnie oderwać naklejki .
  • I gotowe :) 


W ten sam sposób możecie wykonać inne wzory , kwiateczki , listeczki , serduszka itd. 
Ja mam pan na królikowe -  uszate .
Dobrej zabawy :) 




*pomysł uprościłam w kwestii oklejanek , foto wypożyczone i udostępnione  od Art Chateau

3 komentarze:

  1. ;-)))
    chyba w końcu muszę się w farbki zaopatrzyć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto i szybko :) cudownie! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Moje dzieci wczoraj farbowały wydmuszki, a ja własne palce... ratując ich dzieło. A dzisiaj w pracy trzeba się tłumaczyć...

    OdpowiedzUsuń