Ajm

poniedziałek, 18 listopada 2013

Tup... tup.... idą Święta :)


:) Miło znów gościć na własnym blogu .
I to w tak miłych okolicznościach .... kiedy Świąteczne - tup... tupp.... słychać za każdym rogiem. 
Niebawem Boże Narodzenie , czas zatem zebrać siły i troszkę popracować ....
Mało mam ostatnio czasu na blogowanie , i chęci też gdzieś w popiele pogrzebane .... 
dlaczego ??? 
- nie wiem ... sama zadaję sobie to pytanie ....
Przedstawiam Wam dziś piękne prace które przekroczyły moje oczekiwania 
- jestem zauroczona i serdecznie dziękuję Sylwii współpracującej z Pracownią Ajm  
- za te małe arcydzieła , które są ozdobą tegorocznej kolekcji .
Mam nadzieję że przełamię mity ... ponoć rękodzieło nie pasuje do każdego wnętrza 
, ja uważam że wszystko zależy od rękodzieła ;) 
A Wy jak sądzicie ? 














11 komentarzy:

  1. piękne! masz racje, wszystko zalezy od rekodziela:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bombki wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!! jestem zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No rozczarowana jestem... ;-)))
    baa.. oszukana wręcz się czuję :P
    to ja tu... gnam, po innych blogach depcząc coby zdyszana wpaść, zobaczyć, poczytać a Ty...
    a Ty...
    Ty piszesz, że pisać do nas nie chcesz??
    jehh... nic pewnego na tym świecie :P

    aleee... bombki rewelacja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhhh to na zapewne okres przejściowy , przesilenie jesienne czy co tam ... :/ Pisać chcę , bardzo chcę - tylko jakoś nie wychodziło , ostatnio ;) Postaram się łapać natchnienia i zapewnić Ci ciekawszą lekturę :D

      Usuń
    2. no!!
      ja myślę ;-)))
      :* :* :*

      Usuń
  5. Uwazam ze masz racje, nie kazde rekodzielo do kazdego wnetrza i nie od razu na fulll i wszedzie Bombeczki-kuleczki sa fantastyczne i genialnie sie prezentuja. Wiec uwazam ze wlasciwy wybor, na doskonalym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne są :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń