Ajm

poniedziałek, 9 września 2013

Nadrabiam zaległości :) Angel na logo :) Targowisko Warszawa :)

Witam po dłuższej przerwie ;) 
Wiem że ostatnio nieco zaniedbałam "Blokowisko"
 i teraz muszę choć odrobine po nadrabiać zaległości .
Czas wakcji był dla mnie czasem wielu zmian , ale też wytężonej pracy .
 Dużo się działo w moim życiu prywatnym ,
 metamorfozy w domu pochłonęły mnie bez reszty 
- w związku z czym postanowiłam zrobić sobie blogowy urlop, 
odpocząć od pracowni , zweryfikować pomysły i natchnienia .
I dziś mogę do Was wrócić zregenerowana wewnętrznie
 - choć ciało chciałoby jeszcze odpocząć i ogłosiło strajk ,
w postaci przesileni-owego przeziębienia .
Zatem kichająca - kaszląca -zakatarzona i chrypiąca .... 
Jestem z powrotem z Wami :)
Streszczę więc ostatnich kilka chwil i podsumuję porozpoczynane wcześniej wątki .


Co do podsumowania -   metamorfozy domowe uważam za udane.
I tym czasem zakończone - muszę wsiąść się do pracy - 
- a dom mogłabym przemieniać bez końca .
Zatem krzyczę głośno STOP. 
- na ten moment - wystarczy !!!
Oceniajcie , kilka fotek pojawiło się we wcześniejszym poście 
- i jeszcze mały fragment uzupełniający na powyżej załączonym obrazku :) 

*****

Na facebbokowym fanpage pojawiły się 4 Anielskie grafiki ,
i poprosiłam o głosowanie na najjjj najjjj najjjj- 
pod każdym względem ...
- wyrysowałam je by na stałe , jednego z Serafinów ,
wprowadzić do logo pracowni .
Jak już pewnie zauważyliście pierwszy często znaczy 
najlepszy ;) 
Ale jeśli macie inne zdanie - możecie je jeszce tutaj wyrazić .
Matryce jeszcze nie są przygotowane - 
więc istnieje jeszcze opcja zmiany 
- Jeśli uda Wam się mnie przekonać :D 



*****

No i jeszcze NEWS z ostatniej chwili :)
W minioną niedzielę Pracownia Ajm & Pracownia pod Aniołami 
- odwiedziły plażę po Poniatowskim .
Odbywała się tam impreza pod hasłem :
Targowisko Warszawa ...
Było miło :) 
a oto mini  galeryjka z nad Wisły :) 
( więcej foto znajdziecie na facebooku ) 









6 komentarzy:

  1. 1 chyba naj, naj, ale i ta 2 ma coś w sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam anioły:) jak dla mnie 2 to ideał!
    A metamorfozy domowe zachwycające:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się aniołek nr. 1 choć i reszta niczego sobie :)
    widzę,że metamorfozy udane :) u mnie się dopiero zaczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy najładniejszy, ale jak do logo to bardziej 2 lub 3 się nadaje chyba bo prostsza forma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mówiłam, że jak na logo to 2...
    no ale kto by mnie słuchał :P
    Ponieważ 1 też mi się podobało to.. ew pozwalam Ci zostawić tak jak jest ;-))))
    No dobrze, dobrze, że wróciłaś tylko... po co Ci te zasmarkanie??
    Buziaki -zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te flakony są podobne do tych, które są od House Doctor!

    OdpowiedzUsuń